Les explications en français sont à la suite du texte en grec

Πώς βλέπω ταινίες: τεχνικές συμβουλές

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της online παρακολούθησης:

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς βλέπω ταινίες;

Για να αρχίσετε να παρακολουθείτε ταινίες, πρέπει να εγγραφείτε ως χρήστης στην πλατφόρμα cinema.ifg.gr, η οποία λειτουργεί σαν διαδικτυακός κινηματογράφος, επιλέγοντας “Δημιουργία λογαριασμού” στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης. Μόλις αποκτήσετε λογαριασμό στο cinema.ifg.gr, μπορείτε είτε να αγοράσετε ένα εισιτήριο για μια ταινία, είτε να χρησιμοποιήσετε έναν εκπτωτικό κωδικό. Σημειώστε ότι το εισιτήριό σας σας δίνει πρόσβαση σε μια διαδικτυακή προβολή για να παρακολουθήσετε την επιλεγμένη ταινία για περιορισμένο χρονικό διάστημα: πρόκειται για ενοικίαση και όχι για αγορά της ταινίας.

Πώς δημιουργώ λογαριασμό για να παρακολουθήσω τις ταινίες;

Για να ξεκινήσετε να παρακολουθείτε ταινίες, χρειάζεται να εγγραφείτε ως χρήστες στην πλατφόρμα επιλέγοντας “Δημιουργία λογαριασμού” στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης. Συμπληρώνετε το όνομα (username), το email και τον κωδικό (password) που επιθυμείτε. Μπορείτε τώρα να παρακολουθήσετε τις διαθέσιμες ταινίες. Μπορείτε να παραμείνετε συνδεδεμένοι (signed-in) για όσο χρονικό διάστημα θέλετε.

Τι να κάνω εάν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου;

Απλώς κάντε κλικ στην επιλογή “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;” στη σελίδα εισόδου στο λογαριασμό σας, εισάγετε τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε για τη δημιουργία λογαριασμού και θα σας αποσταλεί ένας σύνδεσμος για την επαναφορά του κωδικού πρόσβασής σας.

Πώς κάνω ενοικίαση μιας ταινίας;

Βήματα:

  1. Βρείτε την ταινία που επιθυμείτε, είτε μέσω αναζήτησης, είτε από τις επιλογές στην αρχική σελίδα, είτε από τις λίστες ανά τμήμα που θα βρείτε στο κεντρικό μενού cinema.ifg.gr.
  2. Επιλέξτε την ταινία που επιθυμείτε να παρακολουθήσετε, πατήστε το κουμπί “Ενοικίαση” και ολοκληρώστε τη συναλλαγή χρησιμοποιώντας είτε την τραπεζική κάρτα σας είτε κωδικό.
  3. Τώρα μπορείτε να δείτε την ταινία! Αν θέλετε να ξεκινήσετε αμέσως τη θέαση, πατήστε “Αναπαραγωγή” για να ξεκινήσει η αναπαραγωγή της ταινίας.
  4. Οι ταινίες που ενοικιάζετε βρίσκονται συγκεντρωμένες στην βιβλιοθήκη σας του λογαριασμού σας, “Ο κατάλογός μου”. Επίσης, με κάθε ενοικίαση, λαμβάνετε ένα email επιβεβαίωσης στο email που δηλώσατε κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σας.
  5. Από τη στιγμή που θα ξεκινήσετε την αναπαραγωγή της ταινίας, πατώντας το κουμπί “Αναπαραγωγή”, έχετε στη διάθεσή σας 48 ώρες για να ολοκληρώσετε τη θέαση.

Ποιοι είναι οι χρονικοί περιορισμοί μετά την αγορά του εισιτηρίου για ταινία του Διαγωνιστικού Τμήματος;

Μπορεί να γίνει προκράτηση της θέσης. Οι ταινίες του διαγωνιστικού τμήματος είναι διαθέσιμες μόνο για δυο μέρες: η θέαση πρέπει να γίνει μέσα στις δυο μέρες που αντιστοιχούν σε κάθε ταινία. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως οι θεάσεις θα σταματήσουν αυτόματα τα μεσάνυχτα της τελευταίας μέρας διαθεσιμότητας..

Ποιοι είναι οι χρονικοί περιορισμοί μετά την αγορά του εισιτηρίου για ταινία των λοιπών τμημάτων του Φεστιβάλ (εκτός Διαγωνιστικού);

Οι ταινίες όλων των υπόλοιπων τμημάτων του Φεστιβάλ είναι διαθέσιμες για όλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ, μέχρι εξαντλήσεως των εισιτηρίων. Μπορείτε να αγοράσετε ένα εισιτήριο για μια ταινία για να διασφαλίσετε την θέση σας. Όταν όμως θα ξεκινήσετε την θέαση (όταν πατήσετε Play για πρώτη φορά στη ταινία) έχετε στη διάθεσή σας 48 ώρες για να την ολοκληρώσετε. Σημειώστε επίσης πως η θέαση δεν μπορεί να συνεχιστεί ή να ολοκληρωθεί πέραν από την περίοδο διαθεσιμότητας μιας ταινίας. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως οι θεάσεις θα σταματήσουν αυτόματα τα μεσάνυχτα της 14ης Απριλίου.

Πώς ενεργοποιώ τους υπότιτλους μιας ταινίας;

Για να ενεργοποιήσετε τους υπότιτλους πηγαίνετε τον κέρσορα στο κάτω μέρος της οθόνης ώστε να αναδυθεί το μενού. Εκεί υπάρχει το κουμπί cc. Αν το κλικάρετε θα ανοίξει το μενού των υποτίτλων και από εκεί μπορείτε να επιλέξετε τη γλώσσα της αρεσκείας σας.

Μπορώ να αγοράσω εισιτήρια για τις ταινίες που με ενδιαφέρουν και να τις δω όταν έχω χρόνο;

Φυσικά! Με εξαίρεση τις ταινίες του διαγωνιστικού, όλες οι ταινίες είναι διαθέσιμες για όλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ, Μπορείτε να αγοράσετε πολλαπλά εισιτήρια με μιας. Η αντίστροφη μέτρηση των 48 ωρών στη διάθεσή σας για την θέαση μιας ταινίας ξεκινά με την έναρξη της θέασης (όταν πατήσετε “Αναπαραγωγή”), όχι με την αγορά.

Τι σημαίνει η ένδειξη “Expiring”;

Η ένδειξη “Expiring” μαζί με κάποια ημερομηνία που μπορεί να δείτε σαν σήμανση σε κάποιες ταινίες μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα: 1. Ενοικιάσατε την ταινία και δεν την έχετε ακόμη παρακολουθήσει. Οπότε σας το υπενθυμίζουμε για να μην τη χάσετε! 2. Η περίοδος διαθεσιμότητας μιας ταινίας ετοιμάζεται να λήξει. Αφού περάσει το διάστημα που αναγράφεται δίπλα στην ένδειξη “Expiring” η ταινία θα επισημανθεί ως Expired.

Τι σημαίνει η ένδειξη μη διαθεσιμότητας μιας ταινίας;

Η ένδειξη “Μη διαθέσιμο” που μπορείτε να δείτε σαν σήμανση σε κάποιες ταινίες σημαίνει είτε πως έχει συμπληρωθεί ο αριθμός διαθέσιμων θεάσεων για την εν λόγω ταινία, είτε πως έχει παρέλθει το χρονικό περιθώριο θέασης για το οποίο είναι διαθέσιμη η ταινία μέσω της πλατφόρμας cinema.ifg.gr.

Η ταινία που θέλω να δω εμφανίζεται ως μη διαθέσιμη ή εξαντλημένη. Τι μπορώ να κάνω;

Αν η ταινία εμφανίζεται ως μη διαθέσιμη, τότε ίσως να μην έχει ανοίξει ακόμη το παράθυρο παρακολούθησής της. Επίσης, η ένδειξη πως έχει λήξει ή ετοιμάζεται να λήξει (Expiring/Expired) αναφέρεται σε ταινίες που έχετε ενοικιάσει και δεν έχετε ακόμη δει ή δεν είδατε καθόλου μέσα στο ορισμένο χρονικό διάστημα για την παρακολούθησή τους. Αν από την άλλη η ταινία εμφανίζεται ως εξαντλημένη, τότε δυστυχώς έχει εξαντληθεί ο αριθμός της διαθέσιμων ψηφιακών εισιτηρίων (όπως προκύπτει από τις συμφωνίες μας με τους κατόχους δικαιωμάτων). Υπάρχει τέλος η περίπτωση να έχει παρέλθει το χρονικό περιθώριο για το οποίο είναι διαθέσιμη η ταινία μέσω της πλατφόρμας cinema.ifg.gr.

Δεν μπορώ να παρακολουθήσω περιεχόμενο, τι συμβαίνει;

Ελέγξτε τις παρακάτω ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος. Σας συνιστούμε να ενημερώσετε το πρόγραμμα περιήγησης σας στην τελευταία έκδοση του. Χρησιμοποιούμε “προσαρμοστική ροή bitrate” που σημαίνει ότι η ποιότητα ροής θα προσαρμόζεται αυτόματα με βάση την ταχύτητα του διαδικτύου σας. Για ροή υψηλής ευκρίνειας (HD), συνιστούμε συνδέσεις VDSL, καλωδιακό ίντερνετ ή ίντερνετ οπτικών ινών, καθώς δεν μπορούμε να εγγυηθούμε σταθερή ροή HD στο ADSL. Αν δεν βλέπετε την ταινία στο λογαριασμό σας, δείτε παρακάτω γιατί ενδεχομένως έχει παρέλθει το παράθυρο διαθεσιμότητας της ταινίας.

Τεχνικές Λεπτομέρειες

Ποιες είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος;

  1. Ευρυζωνική σύνδεση για απρόσκοπτη λειτουργία
  2. Hardware: PC με λειτουργικό Windows 7 (ή μεταγενέστερη έκδοση), ή Mac με λειτουργικό OSX 10.12 (ή μεταγενέστερη έκδοση), ή Μobile συσκευή Android (smartphone ή tablet) ή συσκευές iOS (iPhone ή iPad).
  3. Πρόγραμμα περιήγησης: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge ή Opera.

Ποια είναι τα προαπαιτούμενα για υπολογιστές με λογισμικό Windows;

Ο υπολογιστής θα πρέπει να τρέχει σε Windows 7, Windows 8.1 ή Windows 10. Επίσης είναι αναγκαίο ένα από τα ακόλουθα προγράμματα περιήγησης: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge ή Opera. Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την πιο πρόσφατη έκδοση του περιηγητή σας, καθώς οι προηγούμενες εκδόσεις ενδέχεται να μην υποστηρίζονται. Θα χρειαστείτε μια ευρυζωνική σύνδεση ή σύνδεση οπτικών ινών - η πλατφόρμα δε θα λειτουργεί με σύνδεση μέσω κλήσης (dial-up).

Ποιά είναι τα προαπαιτούμενα για υπολογιστές Mac;

Ο υπολογιστης θα πρέπει να τρέχει λογισμικό Mac OSX 10.12 ή μεταγενέστερη έκδοση. Επίσης είναι απαραίτητο ένα από τα ακόλουθα προγράμματα περιήγησης: Google Chrome, Firefox, Safari ή Opera. Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την πιο πρόσφατη έκδοση του προγράμματος περιήγησης σας, καθώς οι προηγούμενες εκδόσεις ενδέχεται να μην υποστηρίζονται. Θα χρειαστείτε μια ευρυζωνική σύνδεση ή σύνδεση οπτικών ινών - η πλατφόρμα δε θα λειτουργεί με σύνδεση μέσω κλήσης (dial-up).

Δεν μπορώ να παρακολουθήσω - Γιατί η αναπαραγωγή βίντεο σταματά ή δεν παίζει ομαλά;

Εάν η σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο είναι κακή ή ασταθής, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε προβλήματα κατά την αναπαραγωγή. Βεβαιωθείτε ότι έχετε καλή σύνδεση και ότι ο εξοπλισμός του υπολογιστή σας είναι ενημερωμένος.


Comment regarder les films : conseils techniques

Si vous rencontrez un problème lors du visionnage en ligne :

Questions fréquemment posées

Comment voir un film ?

Pour commencer à regarder des films, vous devez vous inscrire comme utilisateur sur la plateforme cinema.ifg.gr, qui fonctionne comme un cinéma virtuel, en sélectionnant “Créer un compte” en haut à droite de l’écran. Une fois que vous avez votre compte sur cinema.ifg.gr, vous pouvez ensuite soit acheter un billet pour un film, soit utiliser un code promotionnel. Notez que votre billet vous donne accès à une séance virtuelle pour visionner le film sélectionné pendant un temps limité : il s’agit d’une location et non pas d’un achat du film.

Comment créer un compte pour visionner un film ?

Accédez à cinema.ifg.gr. En haut à droite, cliquez sur le bouton rouge “Créer un compte”, complétez le formulaire d’inscription avec votre adresse e-mail, votre identifiant de connexion (username) et le mot de passe (password) de votre choix. Vous pouvez maintenant acheter des billets virtuels pour visionner les films qui vous intéressent. Si vous vous déconnectez, vous pouvez vous reconnecter grâce au bouton “Se connecter” en haut à droite.

J’ai oublié mon mot de passe. Que faire ?

Cliquez simplement sur le lien “Mot de passe oublié?” dans la fenêtre de connexion à votre compte. Insérez ensuite l’adresse e-mail utilisée pour la création de votre compte et vous recevrez un e-mail avec un lien pour réinitialiser votre mot de passe.

Comment puis-je louer un film ?

  1. Pour choisir un film : vous pouvez utiliser la recherche, le menu de navigation par section du festival ou les propositions présentées sur la page d’accueil de cinema.ifg.gr.
  2. Sélectionnez votre film, appuyez sur la touche “Location” et complétez la transaction en utilisant votre carte bancaire ou un code promotionnel.
  3. Maintenant vous pouvez voir le film. Si vous souhaitez commencer immédiatement le visionnage, appuyez sur “Voir le film” pour lancer la lecture.
  4. Les films que vous louez se trouvent rassemblés dans la rubrique “Ma bibliothèque”, accessible depuis le menu utilisateur en haut à droite. Vous recevez aussi un mail de confirmation pour chaque location sur l’adresse que vous avez indiqué lors de la création de votre compte.
  5. Quand vous lancez le visionnage d’un film, en appuyant sur la touche “Voir le film”, vous disposez de 48 heures pour terminer le visionnage.

Quels sont les délais de disponibilité une fois mon billet acheté pour un film en compétition ?

Vous pouvez acheter votre place en amont. Les films en compétition sont accessibles uniquement pendant deux jours : le visionnage doit impérativement s’effectuer pendant les deux jours qui correspondent à chaque film. Concrètement cela veut dire que tous les visionnages s’arrêteront automatiquement à minuit le soir du dernier jour de disponibilité pour les films en compétition..

Quels sont les délais de disponibilité une fois mon billet acheté pour un film hors compétition ?

Les films des autres sections du Festival (hors compétition) sont accessibles pendant toute la durée du Festival, dans la limite des places disponibles. Vous pouvez acheter un billet pour un film en amont pour garantir votre place. À partir du moment où vous lancez la lecture d’un film (quand vous appuyez sur “Voir le film”) vous avez 48 heures à votre disposition pour compléter son visionnage.

Notez aussi qu’aucun visionnage ne peut s’étendre au-delà de la période de disponibilité d’un film. Concrètement cela veut dire que tous les visionnages s’arrêteront automatiquement, au plus tard à minuit le soir du 14 avril.

Comment activer les sous-titres d’un film ?

Pour activer les sous-titres, faites apparaître le menu en balayant le bas de l’écran avec votre souris. Cela fait apparaître la touche [cc]. En cliquant dessus, le menu des sous-titres s’ouvre et vous pouvez choisir la langue de votre choix.

Puis-je acheter des billets pour plusieurs films pour les voir quand j’en aurai le temps ?

Bien sûr ! À l’exception des films en compétition, tous les films sont disponibles pendant toute la durée du Festival. Vous pouvez acheter plusieurs billets en amont. Le décompte des 48 heures qui vous sont allouées pour le visionnage d’un film ne commence qu’une fois que vous lancez la lecture d’un film.

Que signifie la mention “Expire” ?

La mention “Expire” suivie d’une date qui accompagne certains films peut signifier deux choses : 1. Vous n’avez pas encore regardé le film que vous avez loué : cette mention vous rappelle que le délai est sur le point d’expirer. 2. La période de disponibilité d’un film est bientôt expirée. Une fois la mention “Expire” éteinte, le film ne sera plus disponible.

Que signifie la mention “Non disponible” ?

La mention “Non disponible” peut signifier que le nombre de places disponibles est atteint pour le film en question ; ou que le film n’est plus disponible sur la plate-forme cinema.ifg.gr

Le film que je souhaite visionner apparaît comme non disponible ou complet. Que faire ?

La mention “ Expire” est susceptible d’indiquer que le film que vous avez loué est sur le point d’arriver à sa date d’échéance, une fois les 48 heures dépassées. Cela peut signifier aussi que le film n’est pas encore disponible à la location, ou que sa programmation est terminée sur la plateforme cinema.ifg.gr. Vérifiez les dates de projection en ligne sur le programme. Enfin, si un film apparaît comme complet, c’est que le nombre de billets virtuels disponibles est épuisé.

Je ne parviens pas à visionner mes contenus, que se passe-t-il ?

Vérifiez les configurations minimales requises ci-dessous. Nous vous recommandons de mettre à jour votre navigateur avec sa dernière version. Nous utilisons le “streaming à débit binaire adaptatif”, ce qui signifie que la qualité du streaming s’ajuste automatiquement en fonction de votre vitesse d’accès à Internet. Pour le streaming haute définition (HD), nous recommandons des connexions Internet VDSL, câble ou fibre optique, car nous ne pouvons pas garantir un streaming HD stable sur ADSL. Si vous ne voyez pas le film sur votre compte, voyez ci-dessous pourquoi la fenêtre de disponibilité du film peut avoir expiré.

Détails techniques

Quelles sont les configurations minimales requises ?

  1. Connexion à haut débit pour un fonctionnement sans faille
  2. Matériel : PC avec un système d’exploitation Windows 7 (ou une version ultérieure), ou Mac avec un système d’exploitation OSX 10.12 (ou une version ultérieure), ou bien Smartphone Android (smartphone ou tablette) ou appareil iOS (iPhone ou iPad).
  3. Navigateur Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge ou Opera.

Quels sont les prérequis pour un ordinateur avec un logiciel Windows ?

L’ordinateur doit fonctionner sous Windows 7, Windows 8.1 ou Windows 10. Il faut aussi utiliser un des navigateurs : Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge ou Opera. Nous vous recommandons d’utiliser la dernière version de votre navigateur, car les versions antérieures peuvent ne pas être prises en charge. Vous aurez besoin d’une connexion à haut-débit ou en fibre optique.

Quels sont les prérequis pour les ordinateurs Mac ?

L’ordinateur doit être équipé de Mac OSX 10.12 ou d’une version ultérieure. L’un des navigateurs suivants est également requis : Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge ou Opera. Nous vous recommandons d’utiliser la dernière version de votre navigateur. Vous aurez besoin d’une connexion à haut-débit ou en fibre optique - la plateforme ne fonctionnera pas avec une connexion dial-up.

Je ne réussis pas à visionner mon film - Pourquoi la lecture des vidéos s’arrête-t-elle ou n’est-elle pas fluide ?

Si votre connexion Internet est mauvaise ou instable, vous risquez de rencontrer des problèmes lors du visionnage des films. Assurez-vous d’une bonne connexion et de la mise à jour de votre matériel informatique.